JBFODBOLDSKOLE I UGE 31

Kurt Bagge-Hansen
06. maj 2018 kl. 11:36

Kære spillere og forældre i Jægersborg Boldklub.

Pigeraketten har netop forladt Jægersborg Boldklubs flotte anlæg, og man skal nu til at tilmelde sig til DBUs Fodboldskole, som bliver afviklet i uge 31.

Kom og få en sjov og lærerig fodbolduge sammen med masser af andre glade fodboldpiger og drenge.

Vi har plads til alle fra årgang 2003 til 2010, og der er mulighed for dispensation for spillere der er født i jan, feb og mar 2011.

Det går stærkt med tilmeldingen og vi er allerede 28 deltagere, så skøn dig at tilmelde dit barn på DBUs Fodboldskole ( www.dbu.dk )

Mange glade fodboldhilsner

Kurt Bagge-Hansen