OM VORES KLUB

Jægersborg Boldklub (i daglig tale: JB) er en fodboldklub for både drenge og piger (og mænd og kvinder).
Vi er en medlemsstyret klub, drevet af frivillige med en stærk forankring i lokalsamfundet og med bred erhvervsmæssig baggrund.
Jægersborg er en breddeklub med sportslige ambitioner, som ligger lige nord for København på adressen C.L. Ibsensvej 70, 2820 Gentofte. Vores hyggelige klubhus ligger i Gentofte Sportspark; et anlæg som er udbygget kraftigt i løbet af de seneste år og nu bl.a. indeholder 3 kunstbaner (11M), hvor vi kan holde os i gang hele vinteren.
Vi har stor fokus på det sociale, og vi sætter boldlegen og fodboldglæden meget højt. Vores mål er at skabe gode oplevelser og rammer for bredden og eliten indenfor både ungdom og seniorer. For os er det vigtigt, at den enkelte oplever legen som en del af fodboldspillet på alle niveauer – og at leg og læring kombineres.