Ny tøjaftale

Bo Ljungdahl
15. december 2017 kl. 21:59
Gældende pr. 1. januar 2018

Jægersborg Boldklub fodbold skifter tøj leverandør per 01.01.2018 og overgår til et samarbejde med Sportsmaster og Adidas, så herfra skal alt nyt tøj og materiale købes via Sportsmaster og i Adidas.

En af de helt store ændringer, er at vi får et obligatorisk træningssæt, som bør bruges til træning, men kan også bruges til kamp, hvis holdet ikke køber kampsættet. Det obligatoriske sæt koster kun 299, kr inkl. alt og består af trøje, shorts og strømper. Klubben opkræver betaling samt bestilling ultimo januar 2018.

Alle produkter og priser ses her

Alle priser inkl. tryk, på nær eventuel sponsortryk, hvor priser indhentes fra gang til gang.

Vi trykker således i JB:

Trøje:

Ryg øverst ”Efternavn”

Ryg midten ”Nummer”

Ryg nederst ”Sponsor” (hvis man vil/har)

Bryst ”JB Logo”

Træningsdragt : (overdel)

Ryg øverst ”Navn og Efternavn”

Ryg midt/nederst ”Sponsor” (hvis man vil/har)

Bryst ”JB Logo + Navn”

Træningsdragt:

Højre lår ”JB Logo + Initialer” (underdel)

Derudover vil der være JB Logo på alle de merchandise hvor det er muligt samt eventuelt initialer.

Der mangler dog enkelte detaljer, målmandstøj (som selvfølgelig godt kan bestilles alligevel) mv., men det opdateres løbende og ellers spørg, ligesom vi også gerne modtager ideer og ønsker til andet merchandise.

Alle bestillinger skal bestilles via Tøjudvalget på tojudvalg@jb-bold.dk og der forventes ca. 4-5 ugers levering fra endelig bestilling.

Håber der bliver vundet mange kampe og der komme mange gode oplevelser i de nye tøj.

Det bedste hilsner

Tøjudvalget i Jægersborg Boldklub - Fodbold