Åbne stillinger

image

Vi har nogle gode og solide ungdomsårgange hvor vi gerne vil ansætte flere faste trænere der kan tage ansvaret for holdet til træning og kamp så vi kan sikre at medlemmerne fastholdes og spiller i klubben i mange år fremover.

Kunne du/I have lyst til at prøve kræfter som trænere så vil vi gerne i dialog med dig/jer.

Nedenfor er den beskrivelse af trænerprofiler som vi søger samt hvad vi kan tilbyde og vi vil meget gerne tage en snak hvis du/I skulle have spørgsmål: danek.olsen@jb-bold.dk , 5377 7373.

Cheftrænerstilling